24.12.2014

Diving through the dark, see how we light the night

Joulumieli saavutti mut. Ymmärrys siitä, että mulla on jo maailman parhaat lahjat päällä maan, en vois toivoa parempaa perhettä tai kultaisempia ystäviä. Todellinen onnellisuus on lämmin kosketus sydämessä, kun tuntee kuuluvansa jonnekin. Mä todella tunnen ja kuulun, mulla on koti ja rakkaudella ympäröity elämä.
Jokainen hetki, minuutti ja tunti. Jokainen päivä, vuosi, tai kuukausi. 
Olen onnellinen ajasta, joka on tuonut tämän kaiken rikkauden elämääni. Mikään maailman materia ei voisi korvata tätä kaikkea, mikään junalippu ei voisi kuljettaa mua yhtä täydelisten kokemuksien halki, eikä yhtä täydellisten ihmisten luo. 
Tänä yönä tahdon kirjoittaa sinulle. Tahdon kertoa siitä onnesta, jonka olet elämääni antanut. Olen niin onnellinen sinusta. Saat hymyn huulilleni, teet elämästäni hohtavaa ja kirkasta. Pulppuava elämänilo ja nauru kanssasi - sitä minä rakastan.
Jos rohkenisin, niin sanoisin "Älä koskaan katoa." Pelkään tyhjiä sanoja ja lupauksia, mutta lähelläsi en kerkiä muuta kuin hymyillä ja nauraa. En tohdi olla varovainen, jottei tästä onnesta valuisi hukkaan pisaran pisaraa. Tahdon säilöä jokaisen sanan ja kultahipun, haluan napata ne ilmasta ja sulkea kuultavaan lasipurkkiin tiiviin kannen alle. Katseesi hohtaa hyvyyttä. Sinä olet hyvä. 
Sinun täytyy olla hyvä, koska lähelläsi ohikiitävän hetken verran olen maailman onnellisin.

Ps. Blenderiäkin parempi joululahja on se, kun joku sanoo: "Olen niin onnellinen sinusta."

"I think as you grow older your christmas list gets smaller and the things you really want for the holidays can't be bought."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti